ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΝ ΚΙΧΟΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ!!!!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΙΣΤΙΟΧΩΡΟ... Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ http://argirisdi.blogspot.com/ ΕΔΩ ΘΑ ΥΨΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ , ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ....! Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΡΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ...ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.. ΒΑΔΙΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ! ΜΟΝΑΧΑ Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΡΥΦΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΧΤΙΔΑ... ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΗ ΤΗ ΣΚΟΤΙΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ....! ΚΑΙ ΑΣ ΓΥΡΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟ ΦΩΣ , ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ , ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΛΕΞΕΙΣ ,ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΑΤΑ........!!! ΑΡΓΥΡΗΣ ,ΛΑΡΙΣΣΑ, 23 09 10.../
ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΠΛΟΚ ΜΑΣ ΜΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ http://ntegkoydhsargyrhs.blogspot.com/

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Η ΣΦΑΓΗ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ......!

Είδα ενα όνειρο ,στην πρώτη φωτογενιση της αυγής πως ημουν πεσμένος καταγής ,στο χωμα πως ήμουν ο διοικητής εκεινος που διέταξε τη σφαγη ,φορουσα την λαμπερή στολή την επίσημη μα ηταν μες το αιμα ....

Τα ποδια μου παγωμένα ακίνητα ,τα βλέφαρα μου ανοιχτά και η καρδια μου να εχει της πετρας το βαρος ,και το χτύπο του θανάτου...
Γύρω μου κορμιά άψυχα ,παντού να με κυκλώνουν αγκαλιασμενα, μια μητέρα να σφίγγει ενα μωρό στον κόρφο της ,μια κοπέλα με τη φωτογραφία του αγαπημένου στο χερι της....
Θεε μου πως με κοιτούν !!!  ετσι αγκαλιασμενα τα θύματα της σφαγής ,ετσι που η στολη μου εγινε κόκκινη ,ετσι που γίνομε ενα μαζι τους ,εγω ο θύτης τους !!!
Τώρα πια τα φεγγάρια αλλάζουνε , και οι σφαγές ξεχνιούνται ,τωρα οι πόλεμοι εχουν αλλους τρόπους να δολοφονούν ,μα εγω στο ονειρο μου κείτομαι ξαπλωμένος ακόμη  εκεί ,διπλα στους σφαγιασθεντες του Δίστομου.......!!!
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΟΛΟΦΌΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ 270 ΑΘΩΟΥΣ   ΓΥΝΑΊΚΕΣ ,ΠΑΙΔΙΑ ...ΕΝΑ ΟΛΌΚΛΗΡΟ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΈ ΚΑΝΕΙΣ ,ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ...!!
28 10 10.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου